1) Страховий агент.
Повне найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю “Страхова агенція
“єАгент”
Скорочене найменування: ТОВ “Страхова агенція “єАгент”
Код ЄДРПОУ 45627149
Місцезнаходження: Україна, 01001, м.Київ, вул. Чикаленка Євгена, буд. 9
2) Страховий субагент.
Повне найменування: ФОП Коваленко Марина Вікторівна
Скорочене найменування: ФОП Коваленко Марина Вікторівна
Код 3116621583
Місцезнаходження: Україна, м.Київ, Харківське шосе, 21, 57
Адреса вебсайту: https://autopolis.in.ua
3) Повноваження Страхового субагента.
ФОП Коваленко Марина Вікторівна є страховим посередником, який діє від імені та
за дорученням страхової компанії та надає посередницькі послуги з укладення
договорів страхування, в тому числі:
- рекламування та/або проведення маркетингових, рекламних та інших
підготовчих заходів, спрямованих на укладення Договорів страхування; - пропонування, пропозиція та консультування Страхувальника щодо укладення
Договору страхування, проведення іншої роботи з підготовки до укладення
Договорів страхування; - укладення Договору страхування;
4) Номер запису в Реєстрі посередників. Реєстр посередників запроваджується
Національним Банком України з 01.01.2025.
5) Наявність істотної участі в будь-якому страховику.
ФОП Коваленко Марина Вікторівна не має істотної участі в будь-якому із
страховиків.
6) Наявність істотної участі страховика у страховому агенті.
Будь-який страховик не має істотної участі в ФОП Коваленко Марина Вікторівна
7) Вид винагороди за укладення договору страхування, порядок та умови її
виплати.
За укладання договорів страхування страховий агент отримує комісійну
винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором
страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду
страховому агенту сплачує страхова компанія.
8) Розмір та спосіб оплати послуг страхового агента безпосередньо клієнтом.
Клієнт не оплачує послуги страхового агента.
9) Будь-які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт зобов’язаний сплатити
відповідно до умов договору страхування після його укладення. Будь-які інші
платежі (крім страхової премії) Клієнт не повинен сплачувати відповідно до умов
договору страхування після його укладення.
10) Інформація про механізми та способи захисту прав
Звернення розглядаються і вирішуються Страховиком у термін не більше одного
місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – не
пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо,
уповноважена особа Страховика встановлює необхідний термін для його
розгляду, що не може перевищувати сорока п’яти днів.
Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через
контактний центр Страховика та/або страхового агента чи письмовим на
електронну пошту Страховика або засобами поштового зв’язку на його адресу.
Скарга на дії чи рішення Страховика подається у порядку підлеглості:
- Національному банку України (на електронну пошту nbu@bank.gov.ua,
використовуючи спеціальну форму https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection; або
на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, тел: 0 800 505 240); - до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та
захисту споживачів (адреса: 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1, тел. (044) 279 12
70, e-mail: info@dpss.gov.ua).
Подання клієнтом скарги до Страховика або компетентного органу не позбавляє
споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а у разі
незгоди споживача з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду.